Subject: Ajutise mahasõidu taotlus
From: "Jane-Ly Tammekivi" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Peter Kaine" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kristjan Toome" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Aug 2025 10:37:31 +0300

Tere!

Edastame manusena kaasa pandud Ajutise mahasõidu taotluse seoses Rail
Balticu ehitustöödega Kangru–Saku lõigus.

Taotluses on kirjeldatud ajutise mahasõidu rajamise vajadus, tehnilised
lahendused, liiklusohutuse tagamise abinõud ning meetmed riigitee puhtuse
tagamiseks. Samuti on lisatud skeemid ja aerofoto kavandatavast asukohast.

Palume Teie kooskõlastust ning vastavat luba ajutise mahasõidu rajamiseks
ja kasutamiseks. Oleme valmis täiendavalt täpsustama taotluses esitatud
andmeid ning kooskõlastama tööde läbiviimise tingimused vastavalt
Transpordiameti nõuetele.

Lugupidamisega,

Jane-Ly Tammekivi

Rajatiste objektijuht

—

INF Infra OÜ
+372 5684 6553
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]